Mielőtt fejest ugranál egy fejlesztésbe nagyon fontos, hogy pontos képed legyen arról, honnan indulsz, hogy állnak most a céged dolgai. Itt nemcsak az árbevétel számait kell nézni, hanem a teljes működési modellt: folyamatok, kommunikáció, tudás átadás, teljesítmény stb. stb. Mérni viszont csak adatokból tudunk! Honnan lesz ilyen adat? Erre dolgoztuk ki az egyedi cégekre szabott NewZing Komplex Vállalati Diagnózisunkat, mely egy olyan folyamat, ahol a munkatársak bevonásával számszerűsített vállalati kultúra elemzéssel közösen határozzuk meg, milyen fejlesztési fókuszokkal kell dolgoznunk.
- Azért, mert a szervezet egészére és a különálló szervezeti egységekre vonatkozó 360 fokos felmérést készítünk, mely a munkavállalók szemszögéből vizsgálja a vállalatod hatékonyságát!
- Azért, mert a NewZing öt lépéses diagnosztikai folyamat során kollégáid bevonódása olyan magas, hogy a fejlesztéssel járó változásokat nemcsak elfogadják, hanem aktívan törődnek a cégeddel és annak fejlesztésével. Ez pedig erősíti az elkötelezettségüket és a szervezeti kultúrát. Számos referenciánk, és ha szeretnéd közvetlen ajánlás garantálja, hogy valóban ezt adjuk!
Várható eredményként cégednél, az átlátható folyamatoknak és szabályzati rendeknek köszönhetően strukturált környezetben növekszik a munkavégzés hatékonysága, ezzel egyidejűleg csökken a hibás működésből fakadó terheltség és kiszámíthatatlanság. A célok elérése mérhetővé válik, ahol nemcsak az egyén, de a szervezeti egységek valós teljesítménye is számszerűsíthető lesz.
Vezetőd képzési és együttműködési szintje, ahol a meeting kultúra megteremtésével, fejlesztésével és az egyéni képességek kiaknázásával az egyes vezetőd képessé válik a változásmenedzsment szemléletmód elsajátítására. Információátadási-, feldolgozási és delegálási képességeinek köszönhetően személye motivációs hajtóerőként jelenik meg a kollégáid szemében, aki képes napi szinten támogatni a munkatársakat és a vállalati stratégiát.
Kollégáid alkotják azt a közösséget, mely a vállalatod arcát adja. Kollégáid viselkedése és hozzáállása határozza meg céged sikerét, ezért fontos viselkedésük alapját jelentő szemléletmód fejlesztése, és a bizalomra épülő munkáltatói márka építése!